back
  • Stadion2_2
  • Scena2
  • Biuro2_2
  • Stadion2_7
  • domowy1
  • scena1_2
  • WM_14_Belriso_kampania05

Zott - Belriso

Nowy format kreatywny w kampanii wizerunkowej

Pod hasłem RYŻ GOTOWY NA WSZYSTKO przeprowadziliśmy kampanię deserów Belriso.

Firma ZOTT, do której należy marka odświeżyła design opakowań deserów Belriso i wzbogaciła je o spersonifikowane wizerunki smaków i chciała, by świat się o tym dowiedział. J

Na horyzoncie pojawił się Mundial, a ponieważ jeszcze wszyscy wierzyli w polską reprezentację, pomyśleliśmy – to świetna okazja! I przeprowadziliśmy kampanię z ryżem w roli głównej. Dlaczego właśnie z ryżem?

Belriso to mleczny deser na bazie ryżu, wzbogacony o dodatkowy smak, ale jego podstawą jest właśnie ryż i to wyróżnia go spośród innych deserów z tej kategorii. Dlatego postawiliśmy wszystko na ryż! Stworzyliśmy innowacyjny format, który bazuje na grze słów z ryżem w roli głównej i podgrzewaliśmy piłkarskie emocje przed mistrzostwami.

W ramach kampanii powstało sześć spotów, w których wystąpili mali bohaterowie z opakowań. Animowane spoty można było zobaczyć na platformach społecznościowych Facebook, YouTube, a także na platformach VOD – Polsat, TVN oraz Onet.

Spotom wideo towarzyszył konkurs przeprowadzany na dedykowanym landing pagu, kampania display, działania w social mediach (Facebook) oraz w sklepach.

Dowiedz się, co możemy zrobić dla Twojej marki.
Skontaktuj się z nami >

Informacja dotycząca plików cookies

Informujemy, że w celu optymalizacji treści dostępnych na stronie www, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Czytaj więcej: Polityka prywatności >

Wyrażam zgodę